Produkten har lagts i din varukorg Visa varukorgenTill kassan
0 Produkter
Varukorg
Din webbläsare stöds ej. För bästa upplevelsen rekommenderas en nyare version eller en annan webbläsare.

Support och reklamation

Support, reklamation och returer

Om du behöver supporthjälp eller vill reklamera en vara, fyller du i detta formulär och blir sedan kontaktad av oss.

Returer och återbetalning konsument

Som konsument har du ångerrätt och rätt till återbetalning i fjorton (14) dagar för alla varor du beställer från Lonnebergs webbutik, räknat från dagen då du tar emot din beställning.

Om du vill returnera en vara inom ångerrättsperioden kan du kontakta oss via vår hemsida under Support/reklamation och tala om att du vill returnera en eller flera varor i din beställning. Uppge ditt namn, vilka varor du vill returnera samt ordernummer och datum för beställningen. Ordernumret står i mejlen med beställningsbekräftelsen och på följesedeln som du har fått av oss.

Du måste returnera varorna till oss utan dröjsmål. Varorna måste vara nyskick. Packa varorna omsorgsfullt i likhet med hur de var packade vid leveransen. Vi kan inte ersätta produkter som skadas under returfrakten om det beror på undermålig packning.

Så fort vi har tagit emot varorna och validerat returen behandlar vi din återbetalning. Är varorna i nyskick kommer vi ersätta dig fullt ut för den/de returnerade varorna. Frakt och returfrakt samt expeditionsavgift ersätter vi inte. Återbetalningen brukar komma inom fjorton (14) dagar från det att vi mottagit varorna.

 

Returer och återbetalning återförsäljare

Som återförsäljare gäller inte konsumentlagen.

Om något blivit fel i leverans eller något inte skulle stämma med er beställning vill vi att ni kontaktar oss för att reda ut vad som blivit fel. Varorna som vi godkänt för retur måste vara i nyskick. Packa varorna omsorgsfullt i likhet med hur de var packade vid leveransen. Vi kan inte ersätta produkter som skadas under returfrakten om det beror på undermålig packning.

Så fort vi har tagit emot varorna och validerat returen behandlar vi din återbetalning. Är varorna i nyskick kommer vi ersätta dig fullt ut för den/de returnerade varorna. Frakt och returfrakt samt expeditionsavgift ersätter vi inte. Återbetalningen brukar komma inom fjorton (14) dagar från det att vi mottagit varorna.

 

Transportskador/felaktig leverans

Om paketet/varorna skulle vara skadade i leveransen måste du själv anmäla detta i samband med att du hämtar ut varorna till fraktombudet. Skulle det visa sig att du fått fel varor eller annat fel, kontakta oss omgående så hjälper vi dig. Uppge ditt namn, beställningsnumret och vilka varor det gäller. Ordernumret står i mejlen med beställningsbekräftelsen och på följesedeln som du har fått av oss.

 

Fyll i formuläret nedan eller kontakta oss via:

E-post: info@lonneberg.se

Telefon: 010-603 90 23 (under arbetstid 08:00-16:00)

 

Fält markerade med * måste fyllas i.
Ärende